Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Kérjük, amennyiben aktív felhasználója kíván lenni programunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum (ÁSZF) nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

A program működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg

  1. Üzemeltetői adatok, információk
  2. Panaszügyintézés
  3. Tárhely szolgáltató
  4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  5. A kínált termékek kategória besorolása
  6. Rendelési információk ismertetése
  7. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  8. Rendelés lépéseinek bemutatása
  9. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  10. Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  11. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  12. Elállási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
  13. Adatkezelési nyilatkozat
  14. Jogorvoslat
  15. Egyéb rendelkezések, információk
  16. Szerzői jogok
  17. Elállási nyilatkozat minta
  18. Üzemeltetői adatok, információk

Cégnév: Ügyfélprog Kft

Székhely: 1132 Budapest Váci Út 47/B Ü-1

Adószám: 29260533-2-41

Bankszámlaszám: Otp Bank Zrt.

Cégjegyzékszám: 01-09-384936

l         Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus levelezési cím: info@uep.hu

Telefonos elérhetőség: +36 70 319 4555

Szállítási partner: Gyűjtőszállítás.hu Kft

Online vitarendezési platform:http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Kapcsolattartó: Aranyosi Bernadett

A megrendelés feldolgozását munkanapokon, nappali munkaidőben végezzük. Megrendeléseit interneten a nap 24 órájában elküldheti részünkre, azonban, ha az a munkaidő lejárta után érkezik be hozzánk, azt a következő munkanapon dolgozzuk fel.

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje 2-3 munkanap

  1. Panaszügyintézés

Panaszügyintézés helye: 1132 Budapest Váci Út 47/B Ü-1

Panaszügyintézés módja: a honlapon, illetve e-mailen keresztül, vagy székhelyünkre küldött levél formájában.

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok

Levelezési cím: 1132 Budapest Váci Út 47/B Ü-1

Elektronikus levelezési cím: info@uep.hu

Telefonszám: 06 70 319 4555

Békéltető testületek elérhetőségei

  • Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu .

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-735

Fax száma: (52) 500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

Telefonszáma: (1)-474-7921

Fax száma: (1)-474-7921

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-514

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

  1. Tárhely szolgáltató

Tárhely szolgáltató cégnév: EV2 Internet Kft.

Tárhely szolgáltató székhely / cím: 1149 Budapest, Róna út 120-122.

Tárhely szolgáltató e-mail cím: info@cpanel.hu

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Termékkínálat:

Ügyfél elégedettségi programban való részvétel, ami a feltételek teljesülése esetén

 

Árak:

Az Ügyfél Elégedettségi programban való részvétel díjköteles, ami egy évre egyszeri bruttó 19900 Ft-ot jelent. Az ár tartalmazza a szállítási díjat, 2db matricát, 1db bekeretezett tanúsítványt, illetve a www.uep.hu weboldalon való megjelenést.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

A megrendelés elküldésével a Vásárlónknak fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Szállítás:

Belföldi megrendelések teljesítése a Gyűjtőszállítás.hu Kft-vel történik.

Fizetés:

  • Előre átutalás,
  • Utánvét – átvételkor csak készpénzes fizetésre van lehetőség!

Utánvét esetén az Ügyfélprog Kft rendelésének összegét a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel fizetheti ki. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát vagy a csomag tartalmazza, vagy az e-mail fiókodba küldjük, mint e-számla.

Előre átutalás választásánál a rendszerünk a rendelés véglegesítésekor elküldi e-mailben a díjbekérőt, mely alapján átutalhatja az összeget.

  1. A kínált termékek és szolgáltatások az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

 

  • weboldalas megjelenés
  • papír alapú tanúsítás

 

  1. Csatlakozás feltételei:

 

  • Közösségi médiában legalább 5db meglévő értékelés
  • Közösségi médiában legalább a 0,75 átlaggal rendelkező értékelés (pl. 5 csillag esetén 3,8 csillagos értélés. Amennyiben több oldalon van értékelve abban az esetben az értékelések átlaga el kell érje a 0,75 értéket.
  • A vállalkozás a Gazdasági Versenyhivatal által a vizsgálat időpontját megelőző 2 évben nem volt elmarasztalva.
  • A vállalkozás a Fogyasztóvédelmi hivatal által a vizsgálat időpontját megelőzői 2 évben nem volt elmarasztalva.
  • A vállalkozás a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági hivatal által a vizsgálat időpontját megelőző 2 évben nem volt elmarasztalva.
  1. Rendelési információk

A weboldalon keresés funkcióval könnyítjük meg a barangolást, mellyel szót, vagy akár szótöredéket megadva kereshet a vállalkozások megnevezésében.

Weboldalunkon könnyedén, regisztráció nélkül jelentkezhet a programba, Jelentkezés esetén ügyeljen az adatok pontosságára, és a megrendelés elküldése előtt ellenőrizze is azokat, hiszen az Ön általa megadott adatok alapján tudjuk felvenni a kapcsolatot Önnel, illetve ezek alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék!

Figyelem! A hibásan megadott e-mail cím, vagy az e-mail címedhez tartozó tárhely telítettsége a megrendelésed visszaigazolásának kézbesíthetetlenségét okozhatja!

  1. A megrendelések feldolgozása

A jelentkezések feldolgozása hétfőtől-péntekig 9:00 – 17:00 óráig,(szombat, vasárnap, ünnepnap leadott megrendeléseket csak az azt követő munkanap dolgozzuk fel, illetve a 12 óra után leadott rendelések következő munkanap kerülnek feldolgozásra)

A jelentkezés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a jelentkezés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-ben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül. Igyekszünk azonban, hogy ha a rendelése munkanapokon 12:00-ig beérkezik hozzánk, akkor azt a másnapi kiszállítással már át is vehesse!

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt jelentkezések/megrendelések visszautasítására. A termék/szolgáltatás vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

  1. Rendelés menete

Kollégánk telefonos úton keresi fel az ügyfelet. A szolgáltatásról és annak feltételeiről szóban ad információt ezek az információk megegyeznek a www.uep.hu weboldalon található ÁSZF-el. Az ügyfél telefonos úton adatait egyeztetve veheti igénybe a szolgáltatást.

Weboldalunk az interneten keresztül a nap 24 órájában várja jelentkezését viszont csatlakozni a programhoz csak a vizsgálat lefolytatása után lehetséges. Amennyiben a vállalkozás megfelelt a megadott feltételeknek abban az esetben kollégánk telefonos megkeresését kötvetően tudja leadni a megrendelését.

Érvényes megrendelést csak a kért adatai megadásával tudjuk teljesíteni.

A szerződéskötés magyar nyelven történik. Magatartási kódexre nem utal. Az elküldött megrendelőlapot sorszámozunk és visszakereshetően megőrzünk.

  1. Házhoz szállítás, információk

Megrendeléseit a Gyűjtőszállítás.hu Kft. kézbesíti. A csomagok kézbesítése 1-3 munkanapon belül 8-17 óra közötti időszakban történik. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Megrendelések feldolgozása hétfőtől-péntekig 8:00 – 12:00 óráig,(péntek, szombat, vasárnap, ünnepnap leadott megrendeléseket csak az azt követő munkanap dolgozzuk fel, illetve a 12 óra után leadott rendelések következő munkanap kerülnek feldolgozásra)

Megrendelések feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik az azt követő napon kerül feldolgozásra.

  1. Házhoz szállítás díjszabása

Személyes átvételre nincs lehetőség. Belföldi megrendelések teljesítése futárszolgálat által (Gyűjtőszállítás.hu) történik, melynek ára az ország egész területére: bruttó 1500 Ft.

  1. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A telefonos megrendelést követően fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak, vagy az előre utalási kötelezettségeinek eleget tud tenni! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

.

  1. Elállási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Vásárlóink 14 napon belül jogosultak indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Ha elállási jogával élni kíván, az elállási szándékod tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Ügyfélprog Kft-nek. (postán az alábbi címre: 1132 Budapest Váci Út 47/B Ü-1

e-mailben a info@uep.hu címre, vagy a honlapon kitöltött nyilatkozatminta segítségével).

Határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt küldi el elállási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Az elállás joghatásai

Ha eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő drágább fuvarozási módot választotta) A visszatérítés során a banki átutalásos fizetési módot alkalmazunk. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

A terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül kell visszaküldenie vagy átadnia. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli, portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően a csomag kibontása illetve a visszaküldött termék megvizsgálása videókamerával rögzítésre kerül. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, használt, vagy hiányos volt)

  1. Adatkezelési nyilatkozat

A www.uep.hu domain néven üzemelő webáruház adatait az Ügyfélprog Kft. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk megismerheti a csomag kézbesítéséhez.

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges megadandó adatok

  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Irányítószám
  • Település
  • Utca, házszám
  • Emelet, ajtó
  • Cégnév
  • Cég címe
  • Cég adószáma

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrációkor megadandó adatok (a megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció, nélküle is rögzíthető a megrendelés)

A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, azonban a regisztráció elvégzésével későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a termékeket. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.

  • E-mail cím
  • Használni kívánt jelszó
  • Név
  • Telefonszám
  • Irányítószám
  • Település
  • Utca, házszám
  • Emelet, ajtó
  • Cég neve
  • Cég címe
  • Cég adószáma

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre – tárolásra:

  • eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája)
  • kedvenc termékek (amennyiben a regisztrációt követően belépett és elhelyezett kedvencek közé termékeket)
  • regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok

Statisztikai adatok

A weboldal böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Ügyfélprog Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A Ügyfélprog Kft által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

Cookie-k (sütik)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Ügyfélprog Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a weboldalon leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a info@uep.hu e-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

  1. Jogorvoslat

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu

Online vitarendezési platform. Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/weboldalon keresztül.

Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat. A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu További információk elérhetőek a bekeltet.hu weboldalon.

  1. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Ügyfélprog Kft. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

A Ügyfélprog Kft. a vitás ügyeket elsősorban peren kívüli igyekszik megoldani, peres eljárás esetén azonban kiköti a Budapesti bíróság illetékességét.

  1. Szerzői jogok

A weboldalt működtető Ügyfélprog Kft. az alábbi internetes oldalon található anyagok kizárólag személyes, nem kereskedelmi célú tanulmányozását és letöltését engedélyezi, azzal a feltétellel, hogy az eredeti anyagokat vagy azok másolatait érintő szerzői jogokat és a szellemi alkotásokhoz fűződő egyéb jogokat maradéktalanul tiszteletben tartja. Felhívjuk az oldal látogatóinak figyelmét, hogy a jelen oldalon található anyagokat nem jogosultak módosítani, újra előállítani, nyilvánosan közzétenni, előadni, terjeszteni, illetve egyéb módon a nyilvánosságot szolgáló vagy kereskedelmi célzattal felhasználni. A jelen feltételek értelmében ezen anyagok más internetes oldalakon, illetve számítógépes hálózati rendszerekben való bármilyen célú felhasználása tilos. Az oldalon található anyagok szerzői jogi védelem alatt állnak és azok bármely, engedély nélküli felhasználása szerzői jogi, szabadalmi (védjegyoltalomról szóló) és egyéb jogszabályokba ütközhet.

Az oldalon található anyagok szerzői jogi védelem alatt állnak és azok bármely, engedély nélküli felhasználása szerzői jogi, szabadalmi (védjegyoltalomról szóló) és egyéb jogszabályokba ütközik!

Jogellenes felhasználásuk, az oldalakról történő jogtalan másolásuk, többszörözésük, a forrás hiányos vagy pontatlan megjelölése, illetve a szerzői alkotásokra nagymértékben hasonló, vagy azzal összetéveszthető grafikai mintákkal, dizájnokkal ill. más azokra utaló bármilyen egyéb megjelenésekkel való visszaélés, vagy bármi egyéb jogsértés esetén a jogtulajdonos esetenként nettó 100.000.-Ft kártérítésre tart igényt!

  1. Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza!)

Címzett:  Ügyfélprog Kft

1132 Budapest Váci Út 47/B Ü-1

Telefon: +36 70 319 4555

e-mail cím: info@uep.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

Rendelés azonosító: * (PL: YZTZXVBNC, a rendelésnél átadott megrendelőn találja)

Termék cikkszáma:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó bankszámlaszáma (az elállás során visszatérítendő vételár és költségek átutalásához):

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:  Budapest, 2021. 08. 06.